Postupy pri zmenách zloženia rady a požiadaviek na úpravu fóra
Strana 1 z 1
Postupy pri zmenách zloženia rady a požiadaviek na úpravu fóra
Nasledujúce opatrenie popisuje štandardný postup pre udržanie poriadku a prístupnosti súkromných fór:
1. Zmena osoby miestodržícího
Ak nastane zmena na poste místodržícího, je pôvodný nositeľ tejto funkcie povinný informovať o tom správcu fóra (používateľa správca, nie admin) správou tu na fóre v téme Zmena pristupových práv používateľov fóra najneskôr nasledujúci deň. Rovnakú povinnosť má aj nový nositeľ funkcie!
2. Zmena zloženia rady
Ak nastane zmena zloženia rady, je místodržící povinný o tom informovať správcu fóra (používateľa správca, nie admin) najneskôr nasledujúci deň a to správou tu na fóre v téme Zmena pristupových práv používateľov fóra.
3. Zmena zloženia rady po oficiálnych voľbách
Po ukončení riadnych volieb do Zemskej rady MM, je místodržící z predchádzajúceho obdobia povinný informovať o zložení novej rady správcu fóra (používateľa správca, nie admin) súkromnou správou tu na fóre najneskôr nasledujúci deň. Nový místodržící má povinnosť informovať o rozdelení funkcii v Zemskej rade hneď po rozdelení funkcií.
4. Zmena funkcie radného
Po zmene IG funkcie radného, je místodržící povinný informovať o novom funkčnom rozdelení správcu fóra (používateľa správca, nie admin) správou tu na fóre v téme Zmena pristupových práv používateľov fóra najneskôr nasledujúci deň.
5. Zmena štruktúry fóra
Pre zmenu štruktúry je nutné postupovať podľa nasledujúcich pokynov: Požiadavky na zmeny
6. Archivácia starých tém
Archivovanie má na starosť moderátor = místodržící. Archivuje sa presunom tém do časti archív. V prípade, že tam nebude zodpovedajúci archív pre minulé obdobie, je treba požiadať o vytvorenie súkromnou správou správcovi fóra (používateľ správca, nie admin). Témy sa nemažú! Prípadné mazanie tém je nutné konzultovať so správcom fóra. (netýka sa omylom založených tém, duplicitných tém, témy, ktorej autor súhlasí so zmazaním)
Správca je povinný situácie 1-4 riešiť do 48 hodín (mimo víkendy).
Správca nemá zodpovednosť informovať budúcich kandidátov do Zemskej rady o existencii tohto fóra. Túto zodpovednosť preberá vedúci kandidátky.
Požiadavky zasielané na IG účet RK, prípadne v hospode, budú ignorované. Riešené budú len v prípade problémov s registráciou.
1. Zmena osoby miestodržícího
Ak nastane zmena na poste místodržícího, je pôvodný nositeľ tejto funkcie povinný informovať o tom správcu fóra (používateľa správca, nie admin) správou tu na fóre v téme Zmena pristupových práv používateľov fóra najneskôr nasledujúci deň. Rovnakú povinnosť má aj nový nositeľ funkcie!
2. Zmena zloženia rady
Ak nastane zmena zloženia rady, je místodržící povinný o tom informovať správcu fóra (používateľa správca, nie admin) najneskôr nasledujúci deň a to správou tu na fóre v téme Zmena pristupových práv používateľov fóra.
3. Zmena zloženia rady po oficiálnych voľbách
Po ukončení riadnych volieb do Zemskej rady MM, je místodržící z predchádzajúceho obdobia povinný informovať o zložení novej rady správcu fóra (používateľa správca, nie admin) súkromnou správou tu na fóre najneskôr nasledujúci deň. Nový místodržící má povinnosť informovať o rozdelení funkcii v Zemskej rade hneď po rozdelení funkcií.
4. Zmena funkcie radného
Po zmene IG funkcie radného, je místodržící povinný informovať o novom funkčnom rozdelení správcu fóra (používateľa správca, nie admin) správou tu na fóre v téme Zmena pristupových práv používateľov fóra najneskôr nasledujúci deň.
5. Zmena štruktúry fóra
Pre zmenu štruktúry je nutné postupovať podľa nasledujúcich pokynov: Požiadavky na zmeny
6. Archivácia starých tém
Archivovanie má na starosť moderátor = místodržící. Archivuje sa presunom tém do časti archív. V prípade, že tam nebude zodpovedajúci archív pre minulé obdobie, je treba požiadať o vytvorenie súkromnou správou správcovi fóra (používateľ správca, nie admin). Témy sa nemažú! Prípadné mazanie tém je nutné konzultovať so správcom fóra. (netýka sa omylom založených tém, duplicitných tém, témy, ktorej autor súhlasí so zmazaním)
Správca je povinný situácie 1-4 riešiť do 48 hodín (mimo víkendy).
Správca nemá zodpovednosť informovať budúcich kandidátov do Zemskej rady o existencii tohto fóra. Túto zodpovednosť preberá vedúci kandidátky.
Požiadavky zasielané na IG účet RK, prípadne v hospode, budú ignorované. Riešené budú len v prípade problémov s registráciou.
Naposledy upravil spravca dne Sun Feb 24, 2013 1:08 pm, celkově upraveno 1 krát
Re: Postupy pri zmenách zloženia rady a požiadaviek na úpravu fóra
Po žiadostiach v hospode na prístup do skupín som spravil poslednú výnimku. Pozaraďoval som radných do kancelárii podľa toho ako sú im rozdané funkcie momentálne. Ďalšie požiadavky, ktoré budú adresované v hospodách, IG správami budú buď hneď mazané alebo ignorované. S každou žiadosťou sa obracajte na moderátora = místodržící!!!
Re: Postupy pri zmenách zloženia rady a požiadaviek na úpravu fóra
Prebehla úprava bodov 1, 2 a 4. Prosím o dodržiavanie týchto pravidiel.
Ďakujem
Ďakujem
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|